5e juli

Tjoo! Hinner inte med i mitt eget liv längre, allt går så jävla fort och jag har så fullt upp! Men sånt är roligt så ska inte klaga! :) Senaste dagarna har jag jobbat dagtid medan kvällarna har spenderats i Badhusparken. Genrep, genrep, uppvisning. Helt fruktansvärt underbart!
Nu är jag nyss hemkommen från jobbet igen och strax ska vi ut till Skeppsvik och käka middag där. Blir finfint det! Imorgon åker jag till Finland med Dunder. FINLAND!! Som sagt, det är stort för mig. Fan vad coolt. Haha. Vi ska alltså uppträda på Baltic Jazz, som är något slags stort.. event? Typ. Ska bli så jäkla roligt i alla fall! Hemma igen natten till söndag. Så vi hörs antagligen i slutet av helgen nåt, ha det så bra tills dess hörni! :)  
 
 
Häng med Saine, glass, jobb, glassbaren med mina fina arbetspolare, frukost i solen, fult omplåstrad, övertvättad hand (tvättar alltså händerna så mycket så huden spricker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0