Inside my heart is breaking, my make-up may be flaking, but my smile still stays on

Har varit lite tyst här senaste dagarna. För första gången fick textraden i rubriken från Queens "Show must go on" (min favoritlåt) en verklig betydelse för mig. Har hänt saker som jag aldrig vill vara med om igen. Ibland förlorar allt sin mening och man blir helt enkelt smärtsamt medveten om vad som verkligen spelar någon roll. Men nu finns det ingen anledning att oroa sig mer, vi har haft en galen tur och nu börjar allt bli bra igen. Sen är jag också så tacksam till de fina människorna jag har runt omkring mig!! 
Rockoff är i alla fall i full gång, aldrigvila är det som gäller. Är ganska grymt i alla fall, nu börjar jag dock bli sjukt trött efter att ha kört på så länge. Tar det nog lugnt ikväll, tänkte i alla fall hänga med min Saine och sen fara och checka lite Timbuktu! 
Ha det fint hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0