Senaste dagarna

Har insett att vid tillfällen som dessa är det nog bättre att jag inte bloggar alls än att jag försöker göra det. Och det säger jag för er skull, haha.
Men tänkte berätta lite snabbt om läget, hehe. Igår fick jag äntligen träffa Saine igen!! På kvällen hade vi gäster här, satt halva natten och lyssnade när de och min pappa satt och spelade massa Paul McCartneylåtar♥ Största fansen där tror jag, haha. Ska från och med nu påminna dem varje dag om att de faktiskt lovade att jag skulle få följa med igen på nästa konsert!! Ah, hade varit guld.
Sen var jag med Janina också ett tag. Idag har jag varit ute och gått i hundra år och ikväll var jag till Hanna. Far till Sverige imorgon bitti och spenderar sen resten av helgen där. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0