030112

Tjena. Ingen större lust att blogga eller göra nåt alls för tillfället. Aah. For till Ida igårkväll. Vi kollade på filmen "Jag saknar dig" (sjukt bra) och sen for vi även till Gustav en stund och kollade nån helt störd film med honom, Mange och Freppa. Sen låg Ida och jag uppe och snackade osv till kanske halv 4 inatt, men kunde omöjligt somna efter det. Sov kanske 5 timmar sen i alla fall. Idag efter att vi vaknat satt vi mest i köket och dog av skratt åt helt sjuka grejer. Orkade inte göra nåt annat. Sen bestämde jag mig för att gå ut och gå, vilket verkligen behövdes. Gick runt och såg antagligen ut som en hemlös. Ikväll har jag varit till farmor. Cya!
Skulle vilja känna mig som jag gjorde här igen! Älskar bilden förövrigt,  Annas bild är det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0