I believe we place our happiness in other people's hands

Hej! For ju som sagt på sista dansen i går sen. Lyckades jag ta det lugnt? NEJ!!!! Hur jävla svårt kan det vara? Skippade uppvärmning, tänkte hela tiden "vila, vila, vila". Sen började vi öva danserna. Och jag körde tills jag var helt slut. Smart. Älskade varje minut av det i alla fall.
För övrigt, uppvisningen jag nämnde igår. Den är om lite mindre än två veckor då ÅCA firar sitt 90-årsjubileum. Då ska de ha nån stor jäkla fest på Idrottsgården och då ska vi uppträda, precis före en stor svensk artist tydligen. Rätt fränt! :)
Annars då. Idag var sådär, så jäkla förkyld igen nu. Hade engelska muntligt prov, vill bara garva åt det, haha.
Och matten gick helt käpprätt åt helvete. Nice att ta det svåraste sista timmen, nu är jag ju körd. Helt och hållet.
Aja, ikväll är dansen inställd så blir att chilla med fina vänner istället.
Hörs!
Borde döpa denna bild till "saknad" eller nåt, haha. Jag saknar den här kvällen, den där tiden, jag saknar mitt långa hår jag hade då, saknar till och med vantarna! Slarvade bort dem på nyår, klant som jag är.

Kommentarer
Postat av: janina

malin, ditt hår är precis lika långt idag ;)

2012-01-24 @ 17:24:23
URL: http://janinaw.blogg.se/
Postat av: Ida

<3!

2012-01-24 @ 17:44:04
URL: http://idawiklof.blogg.se/
Postat av: Malin

J: Hahah nee men tack vännen! :'') Och tack igen för att du klippte mig, trots min längdpanik är jag jättenöjd :D

I: Gulle! <3



2012-01-25 @ 10:46:00
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0