230112

Tjena! Är alltså sjuk igen. Helt galet snuvig och vill hosta bort hela min hals. Vill hosta bort hela huvudet när jag tänker efter, känns som att det väger 2 ton. Förövrigt har dagen bara varit skum, haha. Vet inte riktigt vad jag ska säga, jag och Saine har tydligen fortfarande inte tillfrisknat från vår stördhet som vi led av hela högstadietiden.
Ikväll skulle jag ha dansat massor, men tror jag skippar första passet. Gör aldrig om samma misstag som i november och december,var så himla slutkörd. Men sista dansen måste jag på, jätterolig uppvisning på g!
Aja, nu ska jag plugga! På tal om sånt så börjar provperioden på fredag, vet inte om jag ska tagga eller vara livrädd.
Ha det!
Tjena, toppformen personifierad!

Kommentarer
Postat av: Läsare

Berätta om er uppvisning?

2012-01-23 @ 20:43:39
Postat av: Malin

Vad kul att nån vill höra haha, kommer i nästa inlägg! :)

2012-01-23 @ 22:05:24
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Arbets narkomanen!;D

you should be afraid ;)))

2012-01-24 @ 19:08:43
Postat av: Malin

Hahah ohnooo, är jätterädd! :D

2012-01-25 @ 10:47:27
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0