Jag har sett min dröm

Igår for jag och en massa dunderdansare över till Stockholm för att kolla på Benke Rydmans omgjorda version av Svansjön. Istället för balett var det street och modern dans istället, och hela storyn densamma fast moderniserad. Och alltså... DET VAR DET BÄSTA JAG SETT. Visst, ryssarna jag såg i onsdags var proffsigare, men hela den här föreställningen slog ut ALLT!!! Musiken, ljuset, handlingen, koreografierna... alltså håret stod rakt upp på armarna, jag kunde knappt snacka efteråt för jag var så jävla slagen av chock över hur bra nåt kan bli. Förstår inte hur man kan bli så sjukt jävla påverkad av dans. Satt där och tänkte "nu har jag allt i livet, bara jag får titta på detta". Ord kommer aldrig kunna beskriva hur fruktansvärt underbart det var. Snälla, får ni chansen att se Svansjön på Dansens hus, TA DEN!! 
Jag vet inte vad mer jag kan säga. Kommer aldrig glömma den där föreställningen alltså, haha! Är bara så sjukt TACKSAM att jag får ha dansen i mitt liv. Dans ger mig mer glädje än jag trodde var möjligt, det är fan helt stört. 
PUH. Förlåt. Sluttjatat. :) Hade en bra dag annars också, shoppade lite och kollade på en dansmässa på Kulturhuset, som förövrigt var sjukt frän haha!
TACK alla dansare, Lollo och Erica för den här dagen! Som sagt. Glömmer ALDRIG!








Bilderna är inte mina sen, snodda från olika andra hemsidor!

Kommentarer
Postat av: Saga

Ååååååh! skulle boka in mej till svansjön igår men ALLT var fullt tills nästa år!!!! Haha, höll ju fan på att flippa ur..:) Ska kolla hemsidan varje dag och hoppas på avbokningar alltså för jag ska så se den!!!!

2012-01-22 @ 14:16:28
URL: http://sagaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Åååh jag vet, tänkte också boka biljett för att åka på den en gång till hehe..... (A) Men FAAAAN vad jobbigt alltså!!! :( Lider med dig, förstår dig helt och hållet! Förjävligt är det haha.. Men jaaaaa, låter som en himla bra plan!! KÖR PÅ DET, hoppas du lyckas och får åka i år!! :D

2012-01-22 @ 14:42:54
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0