2012

Tjo! Vilket jävla nyår. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Började bra gjorde det i alla fall, hade helt galet kul hos Pernilla med härliga människor. Vid 11 bar det av mot stan och nån gång efter det gick det utför. Vet inte vad som hände. Bra var det inte i alla fall, vill helst glömma allt.
Hade i alla fall några trevliga stunder till. Fortsatte till Darnemo efter att vi varit till stan, tack för det! Sen slutade nyåret hos Markus.
Nyårsdagen var ett helvete. Har aldrig mått så sinnessjukt dåligt i hela mitt liv. Ord kan helt enkelt inte beskriva den förbannade dagen. Idag känner jag mig ungefär som vädret ute.
Hoppas i alla fall verkligen ni alla hade ett jättefint nyår! :) Se till att göra 2012 riktigt bra nu, ska också försöka med det i alla fall!

Bilder från nyårsafton, snodda av Ida och Anna! :)

Fina tjejer det där! Sara L saknas dock på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0