2011 i bilder - månad för månad

Januari: Är ju sällan en kul månad.. Gick i alla fall i skolan, hängde en hel del med fina Saine (som också fyllde år då!) och även Viktor och Jacke, dansade, spenderade en jäkligt kul kväll hos Cia, fotade i kyla och alldeles för tunna kläder med Saine, haha
Februari: Det var kallt som satan, det minns jag i alla fall! Ursäkta språket, men det var ju sjukt!! Praoade på Maridea (var otroligt kul!) frös ihjäl, fotade, klippte håret och tyckte det blev för kort, hade en underbar vecka på Gran Canaria med Emelie, Fredric och Viktor!

Mars: Fyllde år, oroade mig för ämnesval till Lusse, var glad, dansade som fan och var vikarie för vår danslärare! Glömmer aldrig de dagarna, Celinda och jag hade så jäkla kul haha!
April: Härliga vårkvällar ute med fina vänner, och en sjukt rolig klassresa! Var även med i en modevisning med massa dunderdansare :)

Maj: Då var det dans, dans och dans. Tränade som fan inför uppvisningen, som sedan gick helt okej men i alla fall var sjukt rolig! Annars njöt jag av våren, spenderade nån rolig kväll hos Mange osv.


Juni: SOMMAR! Spenderade en underbar dag i Stockholm med Ida och hade volleybolldag (Hawaiitema i vår klass, som ni ser). Gick även ut nian och hade den roligaste kvällen på länge. Sedan for jag till England på språkresa i två veckor. Minnen för livet, kommer aldrig glömma de underbara människorna jag träffade där! Sedan njöt jag mest av sommarn, de få dagarna som var kvar av juni när jag kom hem.



Juli: Helt galen helg på Island in the sun! Rock off innebar också några liknande kvällar, kul var det! Sen hann jag även med att dansa, och medverka lite i en film! Annars så njöt jag av sommaren, hängde med André, fick besök av E&F på min stuga och åkte till Stockholm med Saine! :)
Augusti: Härlig kväll på Idas stuga, och jäkligt kul kväll hos Mange! Annars var det dans, dans och dans den här månaden. Uppträdde med Dunder på Mariehmanskalaset och Kulturnatten, sjukt roligt! Sen började jag även i underbara Lusse och lärde känna min nya klass, 1D!
September: Var en himla bra månad! :) Var på en ASGRYM workshop med en medlem från Twisted feet, uppträdde med dunder på Alandica under dansens dag, gick modevisning på stan och uppträdde några gånger till, bl.a på skördefesten! Hann även med en underbar sensommarkväll på Idas stuga med trevligt sällskap och en till rolig kväll hos Cia.



Oktober: Galet rolig dansworkshop med Dunder i Stockholm! Gjorde även den bästa resan nånsin, Italien med Ida! Bästa jag gjort alltså, haha. Sen vart det höst med, och så måste jag ta en bild från en kväll hos Gustav, jäkligt chill var det!


November: Vilken jävla månad alltså... Tappade lite kontrollen över allting. Blev också sjuk, men fortsatte köra på och blev sakta tröttare och tröttare. Hade i alla fall en grym halloween, roliga kvällar hos Markus, invigde "söndagstraditionen" och så hade jag en sjukt mysig lilla jul! Sen var det en jäkla massa dans, uppträdde med fina Linn på Amnestygalan bl.a, SJUKT KUL!



December: Fortsatte köra på med allt. Kände att jag snart inte skulle orka mer, och inte blev jag friskare heller. Denna månad var dock bra ändå, oftast i alla fall. Uppträdde med Dunder på Alandica, och därefter med ÅMI! Kvällar jag aldrig glömmer. Sen var det Lucia, julfest, julfestfirande, jul och nyår!
Såklart har jag med dessa bilder framhävt de bästa stunderna under året. Men detta har ärligt talat inte varit det bästa året för mig. Resorna var dock de underbaraste jag gjort i mitt liv! Spanien, England, Italien. Alla med minnen jag aldrig glömmer, de var mer än bara vanliga semestrar. Men annars då. Jag är lite expert på att förstöra för mig själv ibland, och jag förstår inte varför jag gjort som jag gjort mot mig själv, speciellt på hösten. Då tappade jag taget om mycket känns det som. Men den var ändå jävligt bra, och jag hade sjukt kul! Förstår om ni inte orkar kolla och läsa allt, men i så fall gör jag i alla fall detta för min egen skull. För trots allt, så har detta varit ett jäkligt minnesvärt år som jag inte vill glömma i första taget!

Kommentarer
Postat av: hanna

aldrig kommer jag glömma de badkarspoeter vi var! ;D

2012-01-02 @ 18:49:56
Postat av: Malin

Hahahahaha, herregud nej! Dör vad kul det var :'D flyga iväg med pegasus, ut i universum eller vad FAN vi nu snackade om :'D

2012-01-03 @ 12:11:21
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0