Onyttigheter och dans

Tjena! Idag när jag kom hem från dansen käkade jag rågbröd med tomat och persilja och grejer på, drack smoothie och hade mig. Kände mig så fruktanvärt nyttig och tänkte att ÄNTLIGEN kanske mitt nya liv hade börjat. Tills jag kom på att jag slukade tupla och kexchoklad i skolan idag med min kära tjockisvän Celinda. Haha okej, har väl inte riktigt nått överviktsgränsen än hehe, men in my mind är jag den tjockaste på jorden.
Var för övrigt på dans ikväll som vanligt, kul var det! På tal om dans, världens bästa imorgon: Ska se Young Russian Ballet på Alandica!! Professionella, internationellt kända dansare, live!! OCH!! Får även se deras träning på dagen! Dör! Kommer bli så sjukt inspirerande och grymt och nice och bra! Haha. Såja, ska tagga ner nu. Dags för biologi och mer käk! Godnatt!
Inte lika professionell som de ovan nämnda. Men älskar det, det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0