15 januari 2012

Tjo! Gårdagskvällen spenderades hos Gustav med flera andra, och även en snabb sväng till Ida. Skrattade helt sjukt mycket där, haha herre. Hade hur som helst en bra kväll. :)
Idag har jag pluggat och städat typ hela dagen. Fyfan vad tråkigt. Nu är i alla fall rummet rent, sängen bäddad, nästan alla biologiuppgifter klara och även en del annat läst och gjort. PUH. Ikväll var jag till mormor och morfar och käkade middag, sen begav jag mig ut i snön med Ida. Hade en liten söndagstraditionsvariant, bara hon och jag denna gång hehe. Mysigt var det, varm choklad, spegelblankt vatten och massa snack. Roligaste var ju när Ida skulle hälla upp varm choklad till mig och jag höll min mugg upp och ner när hon hällde. Skrattade så jag dog.
Här kommer lite bilder från igår som jag snott av Ida, som vanligt hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0