Lördag 15:30

Hejhej! Fredagen den trettonde igår, ganska jobbig dag faktiskt. I alla fall det mesta av den. Som skrinning första timmen. Trodde jag var helt okej på bandy. Har ändrat mig. Hade även föreläsning om Ålands konsthistoria på muséet i en timme, tjuhuu. Efter skolan stack jag och Saine till Janina, dit även Hanna kom. Fin kväll med fina tjejer! :) Sen sov Saine hos mig. Idag chillar jag mest, tänkte färga utväxten strax. Kvällens planer är oklara, men ska i alla fall träffa Ida! Ha det fint!
vill åka till New York

Kommentarer
Postat av: hanna

du är fin! <3

men vi bokar resa till NY imorgon då! och tar

en runda till galapagosöarna (uttala det som min mamma) på samma gång! :D

2012-01-14 @ 21:30:13
Postat av: Malin

<3! :') Men lääääätt!! :D Chillar lite på galapáaagos, hahaha! :D

2012-01-15 @ 10:34:29
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0