I know it's just a dream, but I don't wanna wake up


Tjotjo! Haft en chill dag bestående av matte, engelskauppsats, häng med fina Saine, hepatitvaccin, dans och en jävla massa biologipluggande. Nu är jag klar med första arbetet, känns helt otroligt! Haha. Imorgon väntar skrinning och sånt, orkar inteeeeeeee... Aja, sista jag vill skjuta in i detta rekordkorta inlägg (för att vara mig i alla fall) är att jag tycker om mina vänner så fruktansvärt mycket och faktiskt skulle gå under utan dem. :')
Detta kan ju för övrigt vara det mest osammanhängande jag skrivit i mitt liv.
Just det en sak till! Hör på låten! En av mina favoriter sen två år tillbaka, vet inte varför men kan bara inte sluta älska den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0