-

Tjo! Saker är väl som vanligt nu för tiden. Skoldagen gick helt okej i alla fall. Förstod det mesta av matten (!!) och blev klar så tidigt så jag inte ens fick nån läxa (!!!!). Då är det dessutom så att det ALDRIG hänt förut. Herregud. Kanske gillar långa matten i alla fall. Lär ångra mig senast imorgon, då jag antagligen är tillbaka på stadiet då man bara vill drämma skallen i bordet, kasta miniräknaren i sjön och bränna matteboken hela lektionen.
Annars då. Ska iväg på dans snart. 3 timmar ikväll, känner mig seg som fan men det ger sig väl. När jag kommer hem tänker jag beställa lite sommargrejer från H&M, wooho dagens bästa typ. Ha det bra så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0