Valentine's day

Tjo! Har lite megaångest över hur lite tankar jag faktiskt lägger på alla hjärtans dag. Alla är så himla gulliga och fina och jag är bara halvbitter och ser inte SÅ mycket speciellt i denna dag. Haha! Men börjar lära mig tror jag!! För min dag blev faktiskt riktigt fin tillslut i alla fall, efter lite fina småsaker som lyser upp som fasen! :) Som Ida skrev är det ju dock himla härligt om man själv lyckats lysa upp för någon annan också.. Får väl hoppas på att jag kanske gjort det för någon i alla fall.
Min dag har hur som helst bestått av en inställd gympatimme (klockan åtta... gud vilket "skjut mig"-moment), lite andra timmar, en underbar danslektion och häng med fina vänner! :) + En jävla fascinering (är det ett ord ens?) över fransmännen som befinner sig i vår skola. Vill bara följa med hela högen till Paris typ.
Aja, sängen kallar! Godnatt ni fina, hoppas ni haft en härlig dag! (ah okej, blir väl lite påverkad jag med av den här dagen..) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0