I'm gonna show you

Tjena! Idag har jag gjort klart mitt rum, men hjälp av världens bästa föräldrar då, hehe. Är galet nöjd!! Kanske inte skulle vara en så stor deal för vissa, men jag dör lite av att ha ett såhär fint rum! :') Anyway, förutom det har jag varit en sväng via Ida idag också. Kollade klart step up 3! Nu håller jag på och fixar och trixar för fullt, ska strax iväg till Idrottsgården och ha genrep! Ikväll vad lite över 10 uppträder vi där. Som sagt är det stort 90-årsjubileum på gång, såg att de till och med hade rullat ut en röd matta vid ingången, haha yeah!! Senare ikväll är det födelsedagsfirande som gäller, så denna kväll kan ju inte misslyckas alltså! :)
Hörs sen, nu ska jag stressa vidare!
Detta är vad som bjuds på ikväll, haha! Är Jennas bilder sen, hoppas det var okej att jag snodde dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0