Första iPhone-bilderna, haha

Tjoo! Fredagen var chill, hade dubbelhål och utgivningstimmar och sånt skönt. På kvällen for jag ut till Emelie och Fredric, älskar att vara där! Käkade som en dåre och kollade på film, helt okej. Nu kom jag nyss hem. Ikväll ska jag ut till Valborg igen, haha. Men denna gång är det uppvisning som gäller! Är någon fest med Bollywood-tema, så vi ska dansa vår orientaliska dans. Haha, blir nog kul. Resten av denna lördag är oklar. Vet vad jag vill, men är samtidigt smärtsamt medveten om vad jag orkar och framför allt, inte orkar. Haha. Hoppas hur som helst ni har en fin helg! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det gick inte att kommentera på inlägget om ditt nya rum, så jag gör det här istället. SUPERFINT!!!! Åh, kan du komma och fixa till vår lägenhet också?? Jag blir riktigt avis, det ser så himla mysigt och snyggt ut :)



Och förresten: JOO, kom med!! Brorsan skulle ju ha fått komma med själv i år, hakat på andra veckan, men det blev lite sent påkommet så jag tror att han blev lite stressad och inte hann smälta det riktigt och så är det ju nog lite läskigt att åka ensam till USA första gången man åker hit... Och sen spendera en hel vecka endast med skumma systern, hennes karl och hans föräldrar, haha :P

2012-02-13 @ 01:40:54
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0