21:04

TJO! Igår hade jag en turdag tror jag. Slapp samhällan, och fick en iPhone!!!!!! Inte varje dag sånt händer. Fyller ju år om en månad, så var lite i förskott. Är helt sjukt chockad. Och lika efter, I know, men någon måste ju vara sist.
Kvällen spenderade jag på dansskolan, 3 underbara timmar! Var riktigt härligt, trots att man bara ville dö av trötthet ibland. Länge sedan jag skrattade så mycket också, tack Francine för det haha!
Idag hade jag full dag + maxpulstest på gympan. Alltså ut och rusa upp och ner för badhusberget flera gånger som en jävla dåre. FYFAN. Och direkt efter det var det dans som gällde. Behöver jag säga att jag är SLUT? Ikväll är det plugg och chill som står på schemat. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Francine

HAHAHAHA! bästa på länge alltså! Passionsfrukterna! xD

2012-02-10 @ 15:00:17
URL: http://francinee.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHHAHAHA jag meenar det! Var så sjukt kul!! :''D

2012-02-11 @ 15:33:25
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0