Sista showen

Tjo! Oj vad luciatåget var fint på stan igår, och jessus vad fint de sjöng! Efter att ha stått vid torget och kollat gick jag hem till Janina, käkade julgodis och for sen till Micke. Idag har jag ganska fullt, trots dubbeltimme hål (hur fan nu det går till). Har äntligen städat rummet, vilket jag inte hunnit på länge (såg ut som FAN), fixade lite dansgrejer och timlistor osv. Nu är jag nyss hemkommen från skrinning på Islandia, och strax bär det iväg mot Baltichallen. Sista uppvisningen är ikväll. Efter det ska jag rehaba och göra absolut inget i två år. Typ. Kommer dock falla in i en "efter-show-depression" när jag inte längre får stå på scen och ha massor att göra. Haha. Ikväll ska i alla fall bli helt sjukt roligt, oj vad jag taggar!! Efter uppvisningen ska jag försöka hinna en sväng via Ebba som nyligen fyllt 18, och säga grattis! Nu är det middag som gäller, ha det bra! 
 
 
Här har vi lite bilder på mig och fina Ebba! Jäklar vad vi hade kul i somras haha, skrattar fortfarande åt våra minnen! 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha "sista bilden"!! LOVE IT! När du fyller 18 ska vi ha lika kul som i somras!! :D

Svar: HAHAH så infernaliskt ful!! Kameran håller ju med eftersom den dog efter det också ;D Men hahahah jaaaaaaaaa, jessus vad jag taggar!! :D
Malin

2012-12-15 @ 16:25:24
URL: http://ebbalonngren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0