Julfest och jullov

Åååh vilken härlig start jullovet fick igår! Spenderade dagen med några tjejer från klassen, vi drack glögg, åt pepparkakor (fick äntligen smaka på Alvas mammas berömda pepparkakor♥) och snackade om allt och inget. Fina är de, de där tjejerna. Sen tog vi en taxi till skolan för att käka, hänga på 4e våningen lite och kolla på julfestprogrammet. Resten av kvällen spenderades hos Cia, som på gamla goda tider kändes det! Hade i alla fall sjukt roligt! Så tack alla för det. :) Imorse vaknade jag dock hos Micke vid 7 tror jag det var, och då var det bara att stiga upp, eftersom de skulle påbörja sin Thailandsresa. Kommer ju sakna ihjäl mig när jag måste gå omkring hela lovet utan mitt hjärta, deppigt. For hur som helst hem och somnade om efter det, imorse vaknade jag med känslan av att jag stukat tummen (wtf) och ett så enormt sug efter mat att jag knappt visste vad jag skulle göra (hade i och för sig känt så ända sen kanske 1 på natten men). Var helt himmelskt när jag tillslut fick min Diablopizza och en cola♥♥ 
Aja, nu ska jag fortsätta njuta av lovet, helt underbart skönt är det!! 
 
Har förövrigt tagit ganska få bilder, men här är i alla fall några stycken! 
 
Har på mig mitt nya halsband konstant, det är nämligen en av presenterna jag fick av Micke och gud vad jag tycker om det (och honom) :))) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0