Helgen

Tjo! Uppvisningen i fredags gick inte alltid som planerat men trots det var den såklart helt underbart rolig ändå! Och nu är det över. Uppvisningarna på Baltic den här vinterna har varit bland de absolut roligaste jag gjort. Älskade allt! Allt ifrån hur salen var pyntad, till publikens mottagande, till de ändlösa timmarna av övning, till mina UNDERBARA dansvänner, till ljussättningen. Helt jävla fantastiskt!! Gud vad jag kommer sakna detta. 
Efter showen gick jag till Ebbas förfest för att säga grattis. Klev rakt in i en manlig striptease som pågick. Haha, skrattade lite åt det och hängde där ett tag, sen for jag till Micke och sov.
Igår var jag mest hemma och chillade, vid 6 for jag till Lemland med Mickes familj för att kolla på futsalfinalen som min grymma pojkvän var med i! Så stolt :))
Har även hunnit med att laga lite julgodis, se på film, springa runt på stan + fika med Micke. Egentligen skulle vi gjort de sistnämnda sakerna i Stockholm men båtfan kunde ju inte fara på grund av stormen. Trist dessutom eftersom att jag skippat dansövningarna inför en uppvisning idag, då jag trodde jag skulle vara borta ändå. Har i alla fall haft världens mysigaste dag med Micke så det är ju nåt bra i alla fall. Just nu sitter jag och pluggar, knappt gjort det ordentligt i hela period 3 känns det som. Så nu ska jag fortsätta med det, vi hörs! 
 
En från Halloween, i brist på annat. Säger bara en sak: jag hade ganska långt hår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0