TISDAG

Tjo! Idag var inte en dag som kommer gå till historien som mitt livs roligaste direkt. Ämnena var jobbiga, allt var jobbigt. Nä okej ska inte överdriva men har helt enkelt haft en sämre dag. Tur att jag har världens finaste Celinda, hon är bra hon. Slutade 4 och nu ska jag strax iväg på möte på Folkhälsan. Ska nämligen få vara danstränare i höst! :) Sen vidare till ÅMI på ett till "möte", då vi får reda på våra danstider. BER att de ska vara bra. Förresten, det där dansuppdraget jag skrev om. Det var ett brudpar jag hjälpte, de skulle nämligen sätta ihop en liten koreografi att framföra som en överraskning efter sitt bröllop. Grymma var de när vi övade!! :) Så hoppas att bröllopsdansen gick lika bra sen!
Aja efter ÅMI blir det en sväng till Janina och sen kommer mitt gulle hit. 
Ha det fint!
 

Kommentarer
Postat av: Ella

snygg-malin! :)

Svar: Men vad du är snäääll, TACK snygg-ella! :))
Malin

2012-08-21 @ 18:25:14
Postat av: Maja

Fin blogg! Kolla gärna in min :) kram

2012-08-22 @ 20:11:14
URL: http://majabuhlmann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0