Senaste dagarna

Lördagskvällen blev inte som väntat (blir de nånsin det undrar jag), men var helt bra ändå! Hade riktigt roligt några stunder. Som vanligt har jag idag legat och dött av skratt när jag tänker tillbaka på vissa saker. Helt slut i huvudet alltså.
Annars har jag hängt med Saine, Ebba och Sol i förrgår också. Sol är från Argentina och kommer stanna här i ett år som utbyteselev, så jääääkla häftigt. Speciellt för en nörd som mig, som älskar att höra om länder långt borta, haha. Var hur som helst riktigt trevligt! På kvällen kom några fina dansbrudar hit och käkade kräftor. Så himla bra kväll också! Annars har jag även hunnit hänga med Micke och hosta ihjäl mig, är nämligen förkyld igen. Passligt när jag har dans 5 dagar den här veckan. Skiter dock i förkylningen för dansa, det ska jag!!
Nu ska jag fortsätta hänga med pappsen, som fyller år idag! ♥ 
Ha det bra hörni!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0