13:48

Tjo! Den där dansgrejen iförrgår gick riktigt bra, var så himla kul! Hjälpte två stycken att sätta ihop en koreografi, mer kan jag tyvärr inte skriva än eftersom det kan hända att någon som inte ska få reda på det läser min blogg haha. 
Igår chillade jag runt på stan med Saine. Köpte häften, kalender och penna. Känner depressionen närma sig...... Nä, så farligt ska det faktiskt inte bli. Ska bli skönt med rutiner, just nu känns det som att man bara glider omkring utan att göra nåt vettigt (vilket i och för sig är fruktansvärt skönt). För att inte tala om DANSEN. Längtar ihjäl mig. Anyway, gårdagskvällen spenderades med Hanna, och nuuu har jag nyss käkat frukost. Var så jävla oinspirerad att jag satt och googlade olika frukostar man kan laga, hahaha... Slutade med crepes, dör vad gooott! Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något, hejs!
 
Hittade en strand på udden mitt emot vår stuga, så jäkla härligt! Vill bara dit igen 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0