Hosta

Så idag var det skola igen. Var faktiskt skönt på nåt sätt, att träffa alla och så! Och schemat är som sagt guld. Men där tog nog de positiva grejerna slut kan man säga haha. Blev utskickad från första lektionen. Varför? För att jag hostade så förbannat mycket att jag trodde jag skulle kvävas. Helt jävla sjuk hostattack alltså. Får nåt fel. Det som gör mig så rädd är dessutom att jag hade precis sån här hosta förra hösten. Den varade över 70 dagar. Vet ni hur sjukt jävla länge det är hahah! Aja får bara hoppas att det går över fort. Måste kunna dansa. Har uppvisning imorn dessutom! 
Förövrigt har jag spenderat dagen på stan med Saine och fler, himla trevligt det förutom 2 års kö på bagis, hehe. Har även köpt skolböcker och genrepat lite. Nu väntar jag på Micke och senare ikväll lär jag däcka vid 10, sov typ 4 timmar inatt.
Hoppas allt är bra med er!
 
 
Idas och min (hehe okej, hotellets*) takterass i Rom, ett av jordens bättre ställen alltså!  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0