3e april

Tja! Lite stressigt har det varit nu under provperioden men NU mina vänner, nu är det bara ett prov kvar!! Jaaaaaa.
Igår slutade jag vid halv 11 tack vare en inställd lektion. Hela dagen på sig att plugga. Dans hela kvällen. Det var planen. När började jag plugga? Klockan 8. Haha, orkar ju inte!! Spenderade dagen på stan med Ida istället, 1233 gånger trevligare. Drack typ 3475 liter kaffe (sover alldeles för lite) och kikade bl.a. in på det där nya, vad det nu heter.. Modehuset Alice? Nej, va? Haha anyway fanns det helt sjukt mycket fint där, något sånt behövdes verkligen på Åland!
Sen for jag via skolan snabbt, dog av stress och skrev ut 34875 papper. På kvällen dansade jag första passet men skippade det andra. Som sagt, provläsning. Gud vad jag är trött på det nu.
Aja, nu blir det svarta katten med Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0