20:37

Hade en skitkass dag igår, allt ville verkligen skita sig. Det enda som muntrade upp var mitt besök till dansskolan. Idag har inte varit någon höjdare heller, bortsett från matrasten med Saine och eftermiddagen som jag spenderade med Ida, och även Anna och Alina en stund. :)
Ikväll har jag bara glott på pll hela kvällen, känner mig fortfarande sjuk. Har dock inte annat val än att fara på dans till kvart i 9. Måste lära mig allt. Blir nog rätt kul ändå, nya dansen är så jäkla kul att göra! :) NU MÅSTE JAG RUUUUSAAA
Lite mobilbilder jag tagit idag och igår, haha..hahah gullecelinda!

Kommentarer
Postat av: celinda

jag är sjukt cool. stenhård skulle jag faktiskt vilja säga

2012-04-26 @ 22:15:56
Postat av: Malin

hahahhaha! MINST SAGT. Speciellt när du sjunger call me maybe

2012-04-27 @ 15:40:02
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0