Måndag 23/04

Tjo! Satt uppe och kollade Shutter island igår. Stört (bosktavligen STÖRT) bra, dock ska vi ju inte glömma faktumet att jag är världens mes. Tyckte den var äcklig jag. Hehe. Och inte sov jag bra sen heller. Hade sovit för länge på morgonen, hade antagligen stegring, var rädd efter filmen och hade helt SJUKA febertankar/drömmar. Sov väl i alla fall 3-4 timmar. Känt mig mer död än levande idag. Ligger för tillfället i soffan, är bitter och tragisk. Har en sjukt värkande kropp, halsont och nästäppa. Tänker dock fara på kvällens sista danspass i alla fall. Nope, jag har inte lärt mig av mina 3235 tidigare misstag. Nej men, måste verkligen lära mig dansen då vi har uppvisning om mindre än två veckor! :)
Nu gossipgirl, ha en fin kväll!
Dessa bilder har då absolut INGENTING med inlägget att göra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0