Söndagkväll

Tjena! Gårdagskvällen spenderades inte bara hemma i alla fall, for ut en liten sväng. Kom dock inte hem alltför sent sen heller, så var ju rätt skönt. Idag har jag varit hos Saine. Kollat Beck och skrattat. Härliga grejer!
Ikväll har jag försökt kämpa mig igenom berget av skolarbete vi har fått. Fyfan det var jobbigt, är dock i princip klar nu. Något annat, ännu jobbigare är faktumet att jag börjar bli sjuk igen. Tror jag i alla fall, har så ont i halseeen. Var faktiskt beredd haha, blir nämligen ALLTID sjuk precis innan alla dansuppvisningar, då jag behöver vara frisk som mest. Jävla oskriven regel alltså, haha! Så nu blir det väl mängder med te och ingefära för att försöka hindra det innan det bryter ut på riktigt.
Hääääär vill jag gärna vara igen. Tåget från Milano till Venedig. Älskar att åka tåg (haha), älskar att vara i Italien. SNART är man där igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0