16042012

Tjena! Queenkonserten var jättebra, Show must go on var exakt så grym som jag förväntade mig och under Bohemian Rapsody stod håret rakt upp på armarna, haha.
Igår for jag ut till mormor&morfars stuga med mamma. Och fyfan vad skönt det var, att bara komma bort från allt. Visst, jag säger alltid att London och New York är de bästa ställena på jorden, men ibland kommer tönten i mig fram och bara stortrivs mitt ute i Hammarlands skogar också. Där kan man verkligen andas.
Hann även med att träffa Saine och grilla vid stenkrossen med några. Himla fint!
Idag har jag varit trött, sov alldeles för lite inatt igen. Har dock nästan 4 timmars hål, så överlever, heheeee. Dagens största utmaning blir trippelpasset dans ikväll. Men det ska väl gå det med! Insåg förresten nyss att jag har EN full skolvecka kvar innan sommarlovet. Sen är det bortresta lärare, 1:a maj, resa, provperiod osv. UNDERBART!
Nu ska jag kika serier och försöka sova lite, ha det fint!
Sista bilden är Idas!

Kommentarer
Postat av: emme

hälsa pappa din att han va grym igår! :D

2012-04-16 @ 11:29:41
Postat av: Malin

Nämeeen vad kul att höra, hälsningen är framförd! :3 :D

2012-04-16 @ 19:00:10
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0