MIN HELG

Tjena! Har haft fullt schema hela helgen typ, bra har den dock varit ändå! I fredags var jag på innebandy och sen stannade jag i västernäs resten av kvällen. :) På lördagen var det bara att tvinga sig upp vid 8 och fara iväg och jobba! Tungt, men nu har jag i alla fall två jobb fixade till sommaren. :) Sedan stack jag hem, fixade mig och for på dans. Först var det övning och sen uppvisning på Indigo, andra helgen i rad! Helt sjukt roligt! Dundertjejerna är så jäkla härliga! Efter uppvisningen for jag ut till Vikingahallen för att kolla på nattcupen. Kom dit i pyjamasliknande mjukiskläder+världens mest fixade, lockiga hår och 30 ton smink. Looken efter uppvisningar alltså, helt snyggt.. Var i alla fall en bra kväll det med! Idag har jag pluggat och pluggat. Skoj! Sov till 1 så kommer inte kunna sova före 3 inatt typ. Aja, hoppas ni haft en bra helg ni med! :)
Fredagsglad, Idas och min middag, städning av hotellrum och gossipgirl+glass efteråt!
♥!
Duktiga (och glada) killar och Mange med pippi foten

Kommentarer
Postat av: Esther

Ska du sommarjobba på hotell eller? :) Vilket isf?

2012-04-01 @ 20:37:06
Postat av: Malin

Joo, strandnäs hotell haha! Ska du med va på hotell? :)

2012-04-01 @ 22:36:33
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Esther

Jaha! :) joo på Arkipelag och Pommern (:

2012-04-16 @ 17:12:46
Postat av: Malin

Ahaa okej, vad nice! :D

2012-04-16 @ 18:59:18
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0