Tjena

Invigde period 5 med ML4, alltså sista mattekursen för i år.. Lär slita boken i 1000 bitar innan den är slut. Annars har dagen varit helt bra ändå, dock ganska stressig. Slutade 4, 20 i 5 skulle jag befinna mig på dansskolan, ombytt och klar. Före det måste jag till stan för att köpa skolgrejer + via hem och äta nåt. Sen vid lite över 5 raceade jag vidare på nästa danspass, som höll på till 7. När det var över tänkte jag börja bege mig hemåt för att chilla så jävla hårt resten av kvällen. Då fick jag veta att vi har en till extraträning med åmi, halv 9... Jag fattar inte, jag FATTAR VERKLIGEN INTE hur jag ska orka med det, haha. Aja, får ta det bara. Hoppas ni har en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0