Well I'm still lost

Tjena! Hade en fruktansvärt trevlig kväll hos Ida, även om saker senare inte riktigt gick så jävla bra ändå. Börjar vänja mig, så att säga. Stapplade i alla fall hem vid 7 på morgonen, och vid 12 for jag tillbaks till Ida för att hjälpa till. Satt mest vid köksbordet och garvade med henne, Cia och Ofelia. Tack Ida i alla fall, blir alltid lika kul hos dig!
Annars har jag mest chillat med vänner och sånt där trevligt. Är så glad att jag har dem att det är sjukt.
Nu ska jag väl ta tag i mitt liv, som jag ändå lyckas fylla med problem hela tiden. Vad är det för jävla fel jag har. Japp, jag vet att man inte ska blogga om sånt, men jag UNDRAR FAN. Så jävla trött.

Men nu skippar vi det, och laddar upp lite bilder från i fredags istället:
Haha, gillade uppenbarligen att springa runt och ta bild på mig själv med en massa, hehe sorry för många såna bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0