Just dance

Hallåhallå! Sjukt chill dag, tackvare den inställda infotimmen fick jag nämligen sluta kvart i 1! Fixade läxor, klurade på lite danssteg och chillade med André. :) Ikväll har jag dansat 3 timmar igen, och samma sak gäller imorgon.. Då är det dessutom pressvisning på Alandica med dunder, inför Dansens dag! Skriver mer om det sen, är i alla fall så jäääkla taggad! :)
Kvällens träning var i alla fall nice! Bestod förutom dansande då, av en massa asgarv, picknik (stavning?) och IITS-minnen med Celinda, grötsnack och helt cpstörtäckeljobbiga styrketräningar.. Haha på tal om sånt, inatt hade jag så mycket träningsvärk att jag knappt kunde vända mig i sängen.....
Aja, nu ska jag kolla Bonde söker fru! Japp, det bor en liten tönt inom mig. Förvånad? Någon?
Hoooho, Ilfracombe, saknat ställe det där!

Kommentarer
Postat av: emeliesvensson

fin blogg :)

2011-09-08 @ 15:55:20
URL: http://emelieeswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0