Jamen såja Malin

Har nån slags sjuk duktighets-dag idag. För det första har jag gjort alla läxor - och klockan är inte ens halv 4. För det andra fick jag nyss en tvångstanke om att inte äta nåt onyttigt idag för en gångs skull. Honestly... så minns jag inte när det skedde senast. Är så jävla onyttig hela tiden. Men inte idag!! Så käkade först världens nyttigaste mellanmål, men inte blev jag mätt på det, så i brist på annat bestämde jag mig för att fixa ihop lite yoghurt med typ hallon och nötter (vi hade ju inget annat!!). Men såklart, när jag skulle hämta hallonfanskapet i frysen, så ligger dom begravda under ett berg av hembakta bullar. Vem vill jävlas med mig? Nog fan var det tungt att skita i bullarna och gräva fram de där jävla hallonen, men jag lyckades faktiskt!
Strax ska jag iväg och fortsätta vara hälsosam, ska nämligen träna, träna och träna. Ett antal timmars dansande kommer alltså min kväll bestå av som vanligt. 
Och när jag kommer hem lär jag käka 8 bullar. Haha nejdå, lyckas jag inte hålla ut en dag måste jag ju fan söka hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0