Tjo!

Första gången jag började senare än 8 idag, helt sjukt skönt att gå till skolan till 09.35. Haha big deal, jag vet. Har räknat med rötter, skrivit saker jag måste göra på finska, kämpat med att rita av Amanda (vilket skiter sig rejält, haha!) och lyssnat på bokrecensioner. Ska ha själv imorgon, så dags att börja fixa lite på det nu!
Annars dansade jag drygt 2 timmar ikväll, Dansens dag närmar sig!! Var riktigt kul. Nu är jag dock helt slutkörd känns det som. Så, soffan next! Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lusses Lucia 2011

2011-09-20 @ 20:01:25
Postat av: Malin

Nej men herregud vad snällt sagt, vem du än är! :'D

2011-09-21 @ 12:43:50
URL: http://maliin.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha, så jävla frustrerande det är när man ritar och försöker göra bilden bättre så blir det bara sämre! :D

meeen, tycker faktiskt din bild blir bra :)

2011-09-21 @ 16:55:18
Postat av: Malin

Hahahahah jag VET! Ett tag där kände jag att jag var på rätt spår och bara, ja nu går det bra, nu fortsätter jag bara lite!! Och sen bara, ... men vad satan håller jag på med. Typ, hahaha! Men skönt att nån känner igen sig! :D Och herregud TACK, och DETSAMMA, känner mig seriöst dålig när jag tittar på din för att den blir så mycket bättre :')

2011-09-21 @ 21:30:42
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0