Tjena

Alltså hur dålig självdisciplin är det möjligt att ha?! 3 av 4 pluggtillfällen denna vecka har slutat med att jag somnar. Och nu sitter jag här med endast denna korta eftermiddag på mig att plugga, och vad gör jag? BLOGGAR? Åh, blir trött på mig själv. Ska i alla fall läsa igenom det sista i historian snart och sen fixa klart bildprojektet.
Vid 4 blir det stan och prova kläder (är med i modevisningen på Open by night). Sen vidare till dansskolan på träning och efter det har vi genrep inför dansuppvisningen+modevisningen på Open by night med dunder resten av kvällen. Fullt från 4-9 alltså. Men det är nice!
Annars så skrev jag matteprov i två timmar idag. Var skitglad när jag kom ut därifrån. Nu har jag pratat med mina classmates om vad vi tror svaren blev. Well, är inte lika glad längre.......

Kommentarer
Postat av: lisa

FAN vad fin den nedersta bilden är. båda är ju förstås, men speciellt den :')



men duu, du är inte ensam kan jag lova. och definitivt inte värst! Hade fysikprov idag. steg upp två timmar tidigare för att plugga imorse, bara för att jag inte orkade igår. och den tiden på morgonen har man verkligen noll hjärnkapacitet .. smart chey! :)

2011-09-29 @ 15:12:09
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: Malin

Men åååh TACK bonde, vad glad jag blir! )



Hahahaha! Såja, så ska det låta ;D Men jaa det är ju helt sjukt hur jävla omöjligt det är att bara ta den där jävla boken och LÄSA!! Fan, till provperiod 2 blir det skärpning....

2011-09-30 @ 12:09:13
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0