It won't be forgotten


Tjena! Har varit i Stockholm med mamma idag. Riktigt fint, fick dessutom med mig nästan allt jag behövde hem, så är galet nöjd! Var även för första gången i mitt liv till Dance&Gym Shop. Japp, jag har dansat balett i åtta år och jag har aldrig satt min fot i en dansaffär. Har då alltid beställt eller så tidigare, så att ni inte tror jag är helt lost. Hehe. Det var i alla fall coolt. Haha, det var som en annan värld, en egen.. dansvärld. Okej nu jag jag sluta vara så jävla fånig. Ska kolla oth och sen sova, imorgon klockan 11 är det tre timmars dans som gäller! Dansdansdans. Jag älskar dans.

Kommentarer
Postat av: Ella

men jaaa, en hel dansvärld :D tycker det är så himla kul att gå runt där och bara titta på allt man ser. och allt det vill man ha. Bara för att det är nån dansgrej, tyyppp. haha världens råddigaste och töntigaste kommentar men blev så till mig. och sen är jag ju töntig ;) (vilket är bra säger vi) wohoooo :D::D:D

2011-09-11 @ 15:13:06
Postat av: lisa

kiitos paljon kulta farmari (ska typ föreställa gullebonde, hihi) :')

du är fin du! <3

2011-09-11 @ 22:53:44
URL: http://laiishaa.blogspot.com
Postat av: Malin

Ella: Jaaa exakt, kunde inte sagt det bättre själv!! :D Plötsligt bara, men herreguuud vilka fina benvärmare, dom vill jag haa, och kolla skoooorna, fast man egentligen inte behöver det ens haha :'D Hahah, äh ja det är bra, och jag är typ likadan så :DD



Lisa: Hahaha aaw! :') tack finis! <3

2011-09-12 @ 07:51:33
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0