I skolan

Tjena! Alltså igår vara bara tung. Höll på att bryta ihop när jag kom hem från sista dansen, var så sjukt jävla trött. Skola 8-4, dans en och en halv timme, hem och plugga som fan, och sen ytterligare en och en halvtimmes dans.
Aja idag är det tisdag och nu tar vi nya tag! Fast vänta, just det, idag var ju minst lika jobbig..... Har full dag och 20 över 4 ska jag befinna mig på dansskolan för att vara tränare och sen är det 2 timmars träning med dunder direkt. Aja, för mycket dans kan man inte ha helt enkelt. :)
Nu ska jag rusa på finska, tagga!! Hoppas allt är bra med er! Och sorry för tråkiga inlägg, är lite stressad nu för tiden bara. Ha det så fint så hööörs vi


Blir bara gamla bilder nu, fick ta och rota i arkivet lite

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: haha, taaack gulle Malin, så himla sjukt kul att vara tillbaks dock blir det en väldigt intensiv come back men de får jag leva med :P

2011-09-13 @ 19:52:51
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0