20:14

Kom hem från skolan, kastade mig direkt i sängen med historian, fast besluten att i alla fall läsa 1/4 av allt. Gick kanske en kvart... sen somnade jag. Igen. Motivationen till typ allt är körd i botten just nu, jag orkar inte med något över huvudtaget, vill bara iväg till Italien.
Nu sitter jag i alla fall och försöker plugga matte, känns sådär lagom tryggt när jag inte ens fattar bråkräkningen jag själv har skrivit. Har i alla fall dansat tidigare ikväll också. Gick inte så bra det heller. Om en kvart börjar nästa pass..... Positivt tänkande Malin!!
haha, minnen med Saine ♥ tycker verkligen du ska blir frisk nu vännen!!

Kommentarer
Postat av: annina

du minns vad vi skrev häromdagen!

nu jävlar positivis! jag jobbar också för att bli positivare ;D tänk vad skönt sen när man gjort bra av sig å kan chilla ett tag efter provperioden liksom! :D

2011-09-26 @ 20:13:29
URL: http://karlekochuppror.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi jaa men precis! Tack för peppen, verkligen!! :'D Det är bra, ska också kämpa lite nu! Mm exakt, fyfan vad nöjd man kommer kunna va då! :D

2011-09-27 @ 20:13:34
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0