LÖRDAG

Igår slutade jag skolan kvart över nio. KVART ÖVER NIO! Helt sinnes ju. Dock otroligt skönt (har sån lust att säga något ironiskt till mig själv nu).
Dagen spenderades på alla möjliga trevliga ställen. Fick även lite grejer fixade, bl.a skattekort inlämnat till ÅMI så jag äntligen kan få löön, hehe. Kvällen spenderades med fina vänner, snack och idol. Så hade en riktigt bra fredag!
Idag skiner solen men jag lär bli inne ett tag till, ska nämligen storstäda rummet. Känns som att jag gör det hela tiden... Men behövs ju fan alltid! Känner mig som Bree i Desperate Housewives.
Anyway, sen kommer min kusin Sara hit också, ska bli kul att träffa henne igen!
Underbara underbara London i somras. Åh vad jag saknar det! Notera även London eye, som pappa så duktigt lyckades få med i bakgrunden haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0