Needs: FÅ SOVA OCH CHILLA

Hallå. Dött lite idag. Stentung dag. Kunde inte sova inatt heller så har varit helt överslut + fortfarande sån träningsvärk att jag känner mig stelare än en 102-åring. Har varit så överslut och opepp på allt att jag har gått runt och fnissat och halvt skrattat ihjäl mig åt typ allt hela dagen....
Ikväll har jag dansat, vilket gick bättre än jag trodde det skulle göra! Blev på så himla bra humör. Nu ska jag strax iväg på nästa dans, lär hålla på till halv 11 eller så, då jag och Linn måste öva vår dans! Jäkligt kul, även om jag just nu är så slut att jag inte riktigt vet vad. Men att, ha det bra så hörs vi!
Hahah, så fruktansvärt skum bild. Stirriga familjen eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0