I left my head and my heart on the dancefloor

Heej! Hade en totalt underbar dag i Sverige igår med massa härliga dansare! Fyfan, var bara helt lycklig hela dagen haha. Var då på workshop med Jennie från Bounce (en sjukt proffsig dansgrupp för er som inte vet). Var så himla häftigt att se henne i verkligheten, + att programledaren Renée Nyberg också var där, haha.
Körde stenhårt i två timmar, försökte oss på rörelser jag inte trodde det var möjligt att göra hoh, dansade en dans hon hade komponerat och lärde oss en massa! Blir att stå i brygga varje dag för mig nu då heh!
Hann även med att rusa i lite butiker, köpte dock bara en halsduk och parfym.
Tack Erica, Lollo och alla underbara dansare för den dagen, hade så sjukt roligt! Längtar redan till nästa resa!
Idag har jag lite söndagsångest. Även fast det fortfarande är provperiod några dagar och därmed chill schema, är jag sjukt otaggad. Men det gör inget, för helgerna har varit så himla nice nu för tiden, denna var inget undantag!
Idag ska jag vara med Saine, 100 år sen senast!! Blir myyycket fint det. :)

Här är lite bilder från helgen, snodda från Ida, Lasse Karlsson och Sara!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, sjukt rolig dag det var!:D Superfin bild på dig, den nästsista =)

2011-10-02 @ 17:51:01
URL: http://lynnstyle.devote.se
Postat av: Malin

JAA, vill bara göra det igen!! :'D Ååh tack så himla mycket Linn! :)

2011-10-03 @ 10:33:59
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0