Påväg tillbaks till holmen

Tjena igen, haha! Så, nu har jag förmodligen tjatat ihjäl er om min resa. Men skriver lite för att jag själv vill komma ihåg när jag tittar tillbaks också hehe, så hoppas ni överlever. :) Sitter hur som helst på båten påväg hem just nu, har varit påväg hem sen klockan 10 igår morse, har varit en jävla massa väntande.. Inte blev det bättre av att vi inte hade nånstans att sätta vårt bagage när vi checkat ut från hotellet, så vi fick vänta på tågstationen några timmar, för att sen åka ut till flygplatsen 4 timmar före planet gick. Hahah, jag hade extremt roligt genom att gå fram och tillbaks på ett rullband, då har man fan tråkigt ska jag säga er. Och när vi kom till Sverige så startade inte bilen, så i en timme fick vi stå ute på parkeringen i alldeles för tunna kläder i kylan. Var så sjukt komiskt, när vi fick rusa fram och tillbaks och knuffa på bilen för att försöka få igång den... Hade fan frossa en timme efter att vi kommit inomhus sen...
Anyway, nu är det bara nån timme innan vi äntligen är hemma. Blir att packa upp lite och så, ska även träffa Ida. Sen far jag förhoppningsvis på dans om jag orkar. :) Heeejs!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: nej men taaack malin! Lite kom den tillbaka när vi prata om de ljusa planerna men det kan ju variera lite :)

Du är i alla fall en glädje spridare så man kan ju alltid titta lite på dig och få tillbaka lite energi :P

2011-10-18 @ 20:34:22
URL: http://sarrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0