Volleybolldag

Tjo! Hade volleybolldag i skolan idag, översteg mina förväntningar sjukt mycket! Riktigt roligt, även om jag inte var med och spelade (herregud vad tror ni, jag+volleyboll?). Skönt att ha ca 20 minuter psykologi som enda lektion också, och att gå runt i pyjamas hela dagen. Vårt tema hehe. Är även stolt över härliga 1D som tog sig ända till semifinalen!
Nu kom jag nyss hem, hade uppvisning just också, i och med volleydagen. Vart rätt nervös, tycker fan det är läskigare att uppträda med relativt lätta danser inför Lusse än det är att dansa balett med tåspetsskor inför ett fullsatt Alandica. Men kul som fan var det i alla fall! :) Nu ska jag chilla och sen iväg och dansa mer! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0