Skulle publicerats tidigare ikväll

Tjena! Har varit duktigt slut i huvudet idag. Var så sämst att när jag skulle hälla juice i ett glas, så tittade jag bort och tänkte på annat, vilket resulterade i att jag missade glaset och hällde ut juicen över bordet och mina byxor. :)
Annars var skolan rätt okej idag, hade lucia- och dansövning och sånt trevligt. Efter skolan irrade jag mig ut i Strandnäs vilda skogar, nä men skulle ta mig till Linn för att dansa lite. Tog ett tag för mig att hitta.... Menmen, det var nice i alla fall. Sen dansade jag lite mer på dansskolan och nu ikväll har jag pluggat hälsa. Ja, som jag nämnde förut... I'm not a fan. Så jävla tråkigt!!!
Nu ska jag i alla fall snart träffa Saine och sen till Ida för att färga hennes hår. :) Fint! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0