Fredagen

Tjo! Fredagskvällen spenderades hos mig med Celinda. Alltså, det är så underbart att ha en vän som är en lika stor balettönt som jag själv. Vi kollade på balett (var helt cpvackert, dog), fixade med tåspetsskor, snackade dans och övade olika positioner, hehe. :D Saknar dansen så galet jävla mycket att det inte är sant, dör lite inombords varje dag som går då jag inte är där. Måste-bli-frisk. Kollade även Black Swan igen, hehe vi satt där och analyserade varje rörelse de gjorde. Annars måste jag ju säga att jag fortfarande är lika jävla rädd för den filmen, så sjukt asig. Men vacker, slutet alltså... Herregud. Tack för en finfin kväll i alla fall Celinda, var också så skönt att få snacka av sig!

Haha me and my twin! Måste säga att hon lyckades rätt bra med att göra en standard Malinlook!

Kommentarer
Postat av: celinda

du är nog fin min balettönt! våra videon <3

varje dag är ett äventyr...;)

2011-11-27 @ 01:19:01
URL: http://celindan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi du är fin! :D HAHA älskar dem! Underbaraste kommentaren på länge, min kära Svetlana!

2011-11-27 @ 13:53:17
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0