Stress!

Tja! 5 minuters skoldag idag. Inte klagar man direkt hehe! Gick dit till 1, fick ut ett hälsaprov, gick hem igen. Har pluggat psykologi hela dagen typ. Inte mitt starkaste ämne.... Nu har jag städat upp här hemma, och försöker som bäst att göra nåt åt stressen som bara hänger över mig. Känns som att blogga är en bra taktik.. Har tappat bort typ 348954 saker som jag måste hitta, vad fan har jag gjort med allt?! Sen måste det skrivas i externa kurshäftet, pluggas mer och senare ikväll tänker jag fara på dans, hur skit jag än mår. Orkar inte missa mer. Nu ska jag ta tag i mitt liv (som jag sagt att jag ska göra typ 3495 gånger senaste tiden), HEJS!

Något i stil med detta hade suttit så fruktansvärt fint nu!

Kommentarer
Postat av: emme

skoja inte...gud va jag saknar det! :(

2011-11-23 @ 19:09:21
Postat av: Malin

uuusch ja, samma här!! :(

2011-11-25 @ 15:09:15
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0