Call your girlfriend

Verkar vara den enda bland mina vänner som gillar denna, men den är ju faktiskt cpbra!! Lyssnade på den hela Italienresan, kan typ se Milano framför mig när jag hör den

Men anyway. Tror idag var första gången i mitt liv jag skippade en gymnastiktimme. Brukar träna annars fast jag inte är helt frisk, men nu kändes liksom att gränsen var nådd. Jag orkar inte anstränga mig mer. Är helt energilös hela tiden, och chanserna att vila kommer aldrig. Ikväll ska jag först plugga ihjäl mig (geografiprovet kan vara det sjukaste jag varit med om) och sen tänker jag släpa mig till dansen. Tror jag kanske är lite smått dum i huvudet, men MÅSTE öva några danser! Aja nu plugg! Förlåt för oerhört tråkiga inlägg, lär vara så närmaste två veckorna..

Kommentarer
Postat av: Ella

what's up med dina vänner? robyn är robyn = BRA!! :D

2011-11-17 @ 13:53:52
Postat av: Malin

Ställer mig själv den frågan också, när dom ber mig byta låt när denna kommer på!! Hahaha men eller hur! :DD

2011-11-17 @ 21:06:41
URL: http://maliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0