15e november 2011

Idag fick jag massa grejer gjorda, vilket känns jäkligt nice. Haha, spanska muntligt prov alltså.... Tjena Malin. Annars har jag gått runt och hostat och frusit ihjäl hela dagen också, känns så jäkla opassligt att bli sjuk just nu. Efter skolan försökte jag plugga, sen stack jag iväg på dans. Handikapp jag har, kan inte tvinga mig själv att vila för länge. Efter ett tag var jag tvungen att sticka till stan och kolla på tyger till en dans. Hör på detta: Jag, Malin, sämst i världen på att sy, jag ska sy en jävla klänning. Såja, kommer bli fint! På tal om dans så upptäckte jag också idag att jag har haft och kommer ha uppvisningar varje helg i en månad, galet kul! Som sagt, FÅR INTE VARA SJUK.
Nu har jag gett upp geografin (igen..), tänker chilla och chilla och chilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0